FAQ

Atrodiet atbildes uz mums visbiežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja nevarat atrast atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs Jums sniegsim atbildi.


Pasūtījumi

  1. JAUNS – Pasūtījums tikko tika veikts.
  2. GAIDAM APMAKSU – Mēs esam pārbaudījuši Jūsu datus un sagatavojuši priekšapmaksas rēķinu.
  3. MAKSĀJUMS SAŅEMTS – Jūsu maksājums par pasūtījumu ir saņemts.
  4. PIEŅEMTS – Esam pieņēmusi Jūsu pasūtījumu. Gadījumā, ja prece(-s) nav uz vietas veikalā, tad mēs sākam piegādi no noliktavas. Preces aprakstā ir informācija par pieejamību un iespējamajiem piegādes laikiem. Vairāk par preču piegādi.
  5. GATAVS SAŅEMŠANAI – Pasūtījums ir gatavs un gaida Jūs Brīvības iela 224b, Rīga. Mūsu atrašanās vieta.
  6. NODOTS PIEGĀDEI – Jūsu pasūtījums ir nodots kurjeram. Jūs saņemsiet pasūtījuma numuru, ar kura palīdzību Jūs varēsiet izsekot savu pasūtījumu.
  7. SAŅEMTS – Pasūtījumu esi saņēmis.
  8. ATCELTS – Pasūtījums ir atcelts. Ja esi veicis samaksu par pasūtījumu, pāris dienu laikā, uz savu bankas kontu, saņemsiet atpakaļ naudu.

Lorem Ipsum is simply dummy

Informācijā par precēm

Lorem Ipsum is simply dummy

Atgriešana un atmaksa

Lorem Ipsum is simply dummy

Piegāde

Lorem Ipsum is simply dummy